God morgon!

Allt bra med er idag?:)
Idag är jag ledig från posten eftersom jag ska till högskolan senare.. Och när vaknar ja då, när jag faktiskt kan sova ut.... Jo klockan 6,50 :) haha jag är inte den som är den så ja gick upp :) nu ska ja äta frukost innan jag ska plugga lite. Senare ska jag och B äta lunch ihop :) och som jag skrev så ska ja till högskolan sen för fyra timmars föreläsning. Och ikväll väntas de pass som vanligt! Idag ska ja köra mitt nya spinningpass :D woho! :)
Ha en bra onsdag nu :)


Kommentarer
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Muffinsen gjorde jag allt innan dig men snodde dekorationen med pepparkakan ;)

2011-12-15 @ 11:20:12
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0