Perfekt helg :)

Go kväll! :)
Har ni haft en bra helg? Det har jag haft, en riktigt lång sådan också :)
Min helg började egentligen i torsdags när jag var ledig :) På förmiddagen åkte jag in till Skövde för att handla lite julklappar. Jag begav mig sedan till frisören och färgade bort min fina utväxt :) haha Sedan mötte jag upp Sandra på stan och köpte ytterligare några julklappar innan vi åkte till ACTIC för att vara med på ett Latin Jam- pass :) Det var typ som zumba, men lite långsammare tempo. Men det var skoj! :)) Efter träningen åkte vi hem till Sandra och bakade pepparkakor och lussekatter tillsammans med våra pojkar :)) En trevlig kväll! <3

På fredagen var det plugg som gällde hela dagen. Fick ganska mycket skrivit på rapporterna. På kvällen hade jag spinningpass som gick så bra så! :) Efter passet åkte jag in till Skövde och umgicks med Sandra :D Vi tittade på Idol, mumsade tacos och såg på Harry Potter 4 ;D Återigen en massa bra kväll med Sandra! :D <3

Igår började jag dagen med ett box-pass. Jobbigt men skoj, just the way I like it! :D Dagen fortsatte sedan med pluggeliplugg.. Letade litteratur för glatta livet och hittade helt ok mycket :) Dock hade jag som mål att bli klar med någon av rapporterna, vilket jag inte har gjort... Men det är två veckor kvar tills dom ska vara klara så det ska nog gå bra :) Efter några timmars plugg gjorde jag mig iordning för party! :D Hämtade upp Sara och vi åkte in mot Skövde och Bonnie  där det var massa roliga brudar! :D Jag var duktig och körde, men hade massa skoj ändå :) Helt galen förfest och även väldigt roligt på Bogrens, shake it shake it :D Tack alla braiga flickor!

Idag tog jag och bejb en sovmorgon och gick upp först vid halv 11!? Åt frukost och gjorde oss sedan iordning för att åka till Lidköping där bejb skulle spela 3-manna DM och jag skulle träffa Sara! :D Fick även träffa mina Skrufscha-brudar lite :) Dom var så dukiga sååå! :) <3
Efter lite lunch kom Sara till bowlinghallen och vi satt och pratade lite innan vi begav oss iväg till ett gym. För vad passar väl bättre än att umgås på ett gym om båda två älskar att träna ?  :D Massa roligt att träna med Sara :)) Vi körde bänkpress och sedan biceps/triceps, det lär kännas imorn! :D Lovely! Väldigt skoj att träffa Sara iaf <3

Tre ord: vänner för alltid! <3

Väl hemma från Lidköping blev det diskning och matlagning. Jag försökte mig även på att göra pepparkakor, FAIL igen.. Lite godare den här gången, men absolut inte så goda så att jag vill ge er receptet :p haha
Nu har jag ordnat med mina nya låtar till mitt nya pass. Måste trampa igenom det någon dag och se om det funkar som jag vill. haha Har som mål att ha gjort ett nytt och lärt mig det till nästa onsdag :))

Nu ska jag sova, för imorn väntas en heldag på högskolan 8-15 och sedan matteträff innan jag och B ska kika på julklappar på stan :D

Kommentarer
Postat av: SaraZ

JA, vänner för alltid, är rätta ord! <3

2011-12-05 @ 12:32:18
URL: http://saralinneazachrisson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0