Ready!

Woop woop! :)
Allt bra med er? Jag har nog lite överskottsenergi tror jag :) haha Ska bara berätta lite snabbt om min helg...
Ehm, i fredags jobbade jag till 17,00. Skulle egentligen åkt till mina fina vänner Bonnie och Ida, men jag konstaterade att det skulle bli alldeles för stressigt och för kort tid med dem för att det skulle vara någon idé. Det får bli en annan dag istället, snart! :)
Istället begav jag mig till gymmet och hoppade upp på spinningcykeln en timme :) Väl hemma blev det en väldigt lugn kväll i soffan framför tvn med bejb :)

Igår började jag dagen med lite plugg, på mina inlämningar såklart... Vid elvatiden var det dags för paus och jag pyste iväg till gymmet och tränade bröst och mage, det känns idag vill jag lova! :D Grymt bra pass !
Väl hemma igen gjord jag, eller snarare försökte jag göra pannkakor.. Men jag är världssämst på att vända på dom, så det blev en pannkaksröra... en god sådan dock så! :D haha Efter den goda lunchen återgick jag till pluggandet. Wallin spelade bowling igår så det var bara jag och katterna hemma. Måste säga att dom är väldigt trevligt pluggsällskap, ligger och myser mellan mig och tangentbordet. Det vill till att man sparar ibland för rätt som det är så får dom för sig att trampa lite på tangenterna = inte bra! haha

Min trollunge <3

Jag pluggade iallafall typ hela dagen igår... ändra fram tills det att klockan var 18, då hoppade jag ur OnePiecen och hoppade istället i vanliga kläder och sminkade mig lite. Jag åkte sedan iväg in mot Skövde för att umgås med bästa Sandra ! :D Vi lagade kycklinggryta, snackade en massa skit och tittade på HarryPotter 5 :D En superduperbra kväll med bästa Sandra!

 

Min fina vän Sandra! :D <3

Efter att ha hämtat upp Wallin på stan, skjutsat hem en av hans kompisar så åkte vi äntligen hemåt... kl 01,30 ungefär *gäsp*

Idag gick jag upp klockan 9,00, vilken sovmorgon för att vara mig?! :D haha efter frukosten satte jag mig direkt framför datorn och började skriva... Och det har jag gjort... hela tiden fram tills nu, med paus för att lämna tillbaka en lånad bil, handla lite mat och för att äta.. Så de senaste 15 timmarna har jag suttit framför datorn, kanske 13,5 timme just framför datorn. CRAZY?! Men nu är jag iallafall klar med inlämningarna och jagär nöjd! Ska läsa igenom dom en gång till imorn fm innan jag lämnar in dom så att det ser bra ut :)

Imorn har jag egentligen föreläsning på fm, men den ska jag strunta i. Min första föreläsning som jag struntar i bara för att jag inte orkar gå dit. Jag orkar inte vara i skövde mellan 8-12 för att sedan stressa som en tok hem, slänga i mig lunch och sedan jobba mellan 13-18 för att sedan kasta mig in i bilen för att åka till Skövde igen för att träffa matte-tjejen mellan typ 18,45-20.00... Nej, det får allt räcka med stress från och med 13.00 imorn... Så imorn förmiddag ska ja som sagt läsa igenom arbetena en gång till, pysa till gymmet och träna rygg, skriva julkort och kanske slå in några julklappar. Helt enkelt ha en lite ledig förmiddag och bara göra saker som jag känner för och inte måste, låter skönt :) Nu får jag nog ta och sova så jag får vakna upp till morgondagen, sov så gott allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0