Torsdag

Idag har varit en intressant dag... Började dagen som vanligt med frukost, dock inget morgonbloggande då jag bara ville slappa framför tvn :) Sen pyste jag till skolan där det väntade en heldag med fysikföreläsning om rymden! Efter en timme ungefär kände jag att tröttheten kommer smygandes, inte skoj :( Trots att jag sov åtta timmar inatt?! Men jag överlevde iaf. Vi fick även prova på att göra ett solur och sedan vart de prat resten av dagen :) Efter skolan, som vi förövrigt fick sluta en timme tidigare :D , så åkte jag till tibro och direkt till gymmet :) Passet gick bra och jag ökade 20 kg i benpress :D :D :D . Testade en hel del nya övningar idag och de gick så bra så! :D Blev även ett extra konditionsdel i form av 10 min crosstrainer. Passet avslutade jag med lite extra biceps :D Skönt värre! :) Nu har jag precis ätit mitt mellanmål (riskaka med skinka) och ska hoppa in i duschen. Sen blir det till att försöka göra lite fysik innan jag ska till Martina och ta bort mitt löshår.. De har krånglat alldeles för mycket och jag har tappat masssoooor av slingor, så nu ser det inte snyggt ut och därför måste de ur :p haha Så, där har ni min dag :))

Skriver sen igen, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: B

ska du sätta i det igen eller ? :)

2011-05-19 @ 20:17:19
Postat av: S

Nej det ska jag inte :) Så nu är jag korthårig igen, ganska skönt faktiskt :P haha Blir skönt nu till sommaren också, o kunna bada utan att behöva tänka på att limkluttarna ska synas :P haha

2011-05-20 @ 10:35:23
URL: http://saralyck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0