Adventsfint

Tjoho!
Dags att skriva lite kanske... :) I dagarna som vart har jag mestadels plockat och haft mig, inget skolarbete har blivit gjort alls :( I torsdag körde jag ett bröst- axel-pass på gymmet på morgonen, ritkigt bra start på dagen :D Sedan åkte jag till högskolan och hade en föreläsning. Väl hemma igen så blev det plock och tvättning resten av dagen...

Igår började jag dagen med att köra ett stenhårt benpass med Annifrid! Vi körde 240 kg i benpress, helt sinnessjukt tungt?! :D Gårdagen fortsatte med att jag åkte till Ransberg och hade en lektion som tillhör min VFU-uppgift :) Jag åkte sedan och inhandlade lite mat och julgrejs :)) Väl hemma igen var det dags att plocka igen. haha Och när jag plockar så menar jag städa undan saker och göra de lite fint. Betalade "lite" räkningar också... 3,700 bort bara sådär, poff! haha
Senare på eftermiddagen började jag och bejb göra lite adventsfint. Vi har nu bytt gardiner, ställt fram adventsljusstakar och tomtar :)) Jag har en adventsljusstake kvar att göra fin, genom att lägga i mossa och dekorera. Sedan ska även röda ljus inhandlas, sedan är vi redo för julen :D Ska ta lite kort på det sen så ni får se :)) JAG ÄLSKAR JULEN! :)) hihi senare i eftermiddag tror jag att jag ska försöka mig på att göra egna pepparkakor och även lussekatter. Men först så ska jag plugga... Jag är ju inte helt klar med lektionerna som ska göras till VFU-uppgifterna, men jag tänkte att jag kan ju skriva så långt som jag har kommit iaf :) Så det ska jag göra sen! Men nu väntas mat, får bli något med tacoköttfärsen som är kvar sen igår... Hm, får se vad jag hittar på :)

Ha en fortsatt bra lördag allihopa :))

Kommentarer
Postat av: B

usch va mkt jul de va där :P

2011-11-27 @ 02:57:21
URL: http://bonniepettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄLSKA julen! :D De är väldans massa rött här hemma nu, massa fint :D hihi

2011-11-27 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0