Älskade hatade....

Träningsvärk?! Underbart på ett sätt men samtidigt gör de ju så ont :p haha
I torsdag blev de ju ett biceps/triceps-pass innan skolan :) sedan vart det en föreläsning innan jag åkte hemåt, pluggade lite o så.. Senare på kvällen åkte jag, bejb och Sara in till Skövde för att möta upp Bonnie :) vi gick och kikade på ljusen lite (är ljus i stad i Skövde så de är upplyst med massa fina ljus) och sedan gick vi till mangos och åt :)
Riktigt gott vare och självklart trevligt sällskap :))

Igår jobbade jag på vita villan (fritis) :) riktigt roligt och massa söta barn :) efter jobbet mötte jag upp Sara på gymmet och vi körde ett ben/mag-pass, därav den galna träningavärken?! Haha på kvällen åkte jag till Skövde där ja mötte upp bonnie och Jenny. Vi såg på breaking dawn, sjukt bra!! :)) väntar redan på nästa film!:))

Idag ringde klockan kl 8 och ja gick upp för att plugga. Kikade först runt efter recept på julgodis i nyttigare form, hittade en del som jag ska testa :) jag plugget sedan innan ja gick till gymmet och körde spinning :) kändes grymt mycket i benen?! Haha väl hemma igen blev det disk, plugg o fix :) nu är ja snart framme i vänersborg för att umgås med bästa laget och imorn väntas match :))

Ha en fortsatt bra helg nu allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0