Halva veckan...

Ojdå, så hade helt plötsligt halva denna veckan gått också... och imorn är det den första december?! hur galet är inte det då? bara 24 dagar kvar till julafton! :D (som ett litet barn, I know.... ;) ). Min vecka har iaf börjar bra bra bra :)

I måndags var jag på skolan mellan 8-16,30, lååång dag men jag fick mycket gjort :) Jag åkte sedan till arenan för att gå på ett spinningpass med bästa Sandra på ACTIC :) Första gången på ett spinningpass där. Det var annorlunda om man jämför med hur vi kör i Tibro, men det var skoj och sjukt jobbigt! :)

Igår var jag på VFUn. Jag hade även besök av en av mina lärare från högskolan. Han var med och kikade när jag hade en lektion om geometriska kroppar. Så duktiga var eleverna och lektionen gick kanon! :D Glad Sara! :))
Efter VFUn åkte jag hem och skrev lite rapporterna innan jag pyste till gymmet och tränade med Sara :) Det blev lite biceps/triceps och en timmes zumba! :D

Idag hade jag också VFU :) Gick så bra så! :) Efter VFUn vikarierade jag 2,5 timme på fritids :D Sen var det bara till att åka hem och ladda inför kvällens pass! Halvvägs till gymmet kom jag på att jag glömt mina skivor hemma?! PANIK! De var bara till att promenera hem igen (sjukt stressad!). Väl på gymmet var det grymt som vanligt! :D Fullt i spinningsalen och underbara motionärer, sjukt svettigt! :D Efter en timmes spinning var det 30 minuter easyline som gällde! Ett grymt gäng på 12 personer som körde på som bara den! :) En helt perfekt avslutning på dagen :))
Nu har jag även skrivit klart en uppgift som ska in imorgon, den är inlämnad nu :) Och nu ska jag diska lite snabbt innan jag ska sova... För imorn börjas dagen med ett styrkepass med bästa Annifrid! :D Sedan ska jag bege mig till Skövde för att försöka köpa lite julklappar men även för att färga håret. På eftermiddagen ska jag följa med Sandra på latin dance, ska tydligen vara typ som zumba :)) Sedan ska jag, Sandra, Benny och bejb julbaka! :D :D Så mysigt! :)

Så nu är det bäst att jag går och grejjar så att jag kan sova snart... :) natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: SaraZ

Åh mysigt allt låter! Va de söndag ni skulle till Lich? =) så jag inte tar fel dag hehe

2011-12-01 @ 17:05:35
URL: http://saralinneazachrisson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0