Mitt liv stavas stress

Ojdå, en hel vecka sen sist... Inte okej. Det ska bli ändring! :)
Jag tänkte bara meddela att jag lever, haha :) Har (som vanligt) sjukt mycket att göra, massor i skolan! För att ni ska få en liten bild av VARFÖR jag pluggar så mycket som jag gör så kan jag berätta vad jag har för uppgifter att göra... Först och främst har jag en tenta efter jullovet (9januari). Jag har även två inlämningsuppgifter att skriva (där man ska referera till olika litteratur, vilket innebär att man måste läsa massa artiklar och böcker) som baserar sig på två lektioner som jag ska genomföra på min VFU. Jag har gjort en del av en av lektionerna, efter nästa vecka beräknar jag att vara klar med lektionerna och DÅ kan jag börja skriva på uppgifterna, 1,5 vecka på mig att bli klar. De borde jag klara :) Jag har även tre inlämningsuppgifter till, dock lite mindre sådana... En var till idag och dom andra två har vi inte fått reda på än, vad de ska handla om alltså :) haha älska framförhållningen från läraren!
Så detta är vad jag roar mig med; läser böcker/artiklar, skriver och planerar lektioner! :) Men det ska nog gå, jag tycker ju det är kul men svårt... :)
Förövrigt har jag fått reda på att jag ska jobba på Posten över jul, WOHO! :) Ska bli massa skoj! Dels ska jag köra ut post, men även grejsa med alla julkort. Blir skojsigt att träffa alla postisar igen :) Så från och med den 9e december kommer jag jobba de flesta utav mina lediga stunder, men det blir skoj och bra betalt i januari sen :D haha Men, med bra arbetskamrater och ett roligt arbete så går allt! :))
En annan sak som jag fått reda på är att jag fick VG på hela förra mattekursen, woho! Så glad! :D :D hihi
Det var nog det som var positivt just nu, eller ja... träningen flyter på som vanligt, blir lite lite starkare för varje gång vilket är kul :D Körde fler dips än någonsin idag, yey! :)) Körde även två otroligt roliga pass idag, underbara motionärer säger jag bara! :))
Sen har jag en dålig sak också... som kommer leda till något positivt i slutändan, men det skriver jag om någon annan gång.. För det krävs lite tid att skriva det, och tiden har jag inte nu :) Men om en dag eller två.. :)
Nu ska jag bege mig mot sängen, för imorn börjar dagen med ett styrkepass (bröst och axlar), en föreläsning på högskolan på förmiddagen, utvecklingssamtal på eftermiddagen och sedan tvättning på kvällen. Ska försöka få in lite plugg däremellan också :)
Aja, sov så gott allihopa! :)) Natti natti!


Kommentarer
Postat av: sara z

Take Care my friend...i know u do... Big hug

2011-11-24 @ 08:40:48
URL: http://saralinneazachrisson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0